Gezien het selfservice concept is het niet mogelijk om een een reservering te plaatsen.
Met ruim 120 zitplaatsen op ons terras en 62 binnen, is er meestal wel ergens een plekje vrij.

Is het antwoord op uw vraag hieronder niet terug te vinden?
Neem dan gerust contact met ons op via info@biezz.nl, we streven ernaar uw bericht binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Openingstijden van Brasserie Biezz
Maandag t/m zondag van 10:00 tot 18:00 uur.

De keuken sluit op maandag t/m vrijdag om 17:00 uur
In het weekend geven we je nog wat extra knaagtijd tot 17:30 uur.

We zijn het hele jaar open, 7 dagen per week!
Behalve op 1e Kerstdag en Nieuwjaarsdag – dan nemen we even een dutje in ons beverhol.

Baanhoekweg 53 te Dordrecht

Veel gestelde vragen

Wie is Beppie Bever?

Niemand weet precies wie ik ben.
Sommigen zeggen dat ik een medewerker ben.
Anderen denken een AI Agent met een beverfilter.
Of misschien… ben ik gewoon degene die veel ziet en hoort.

Ik weet wanneer je probeert te reserveren (terwijl dat niet kan).
Ik zie je groepsaanvraag, al mist-ie nog wat info.
En ja, ik heb zelfs gelezen dat je het arrangement wilde aanpassen zonder bij te betalen. Bold move.

Maar wees gerust, ik ben hier om te helpen.
Met duidelijke antwoorden, een knipoog en af en toe een tik met m’n staart.
Uitleg is niet nodig… ik weet het al.

Oh, en voor wie het wat luchtiger wil:

Hoi hoi!
Ik ben Beppie Bever; je vrolijke, knaaggrage hulpkracht bij Brasserie Biezz.
Ik geef antwoord op de meest gestelde vragen, help je door alle info heen en geef je beverduidelijke uitleg over ons concept.

Verwacht geen ingewikkelde praatjes,
maar wel eerlijke antwoorden, een beetje beverlogica
en een tikje attitude als je iets geks vraagt.

Stel gerust je vraag via de chat of klik op één van de knoppen hieronder.
En lukt het even niet? Dan stuur ik je vraag door naar een van mijn collega’s.

Je weet dat je me leuk vindt.
XOXO, Beppie Bever

Hoe snel krijg ik reactie op mijn mail?

Na het succesvol verzenden van uw bericht, ontvangt u automatisch een ontvangstbevestiging van ons.
(Check voor de zekerheid ook even de spam-box) 

Mocht het antwoord op uw vraag niet op deze pagina terug te lezen zijn dan zullen we zo spoedig mogelijk reageren op uw bericht.

"Help help, stamp stamp!"

Oeiii, ik hoor het al: er wordt flink gestampt.
Je hebt gemaild om 23:00 uur… en nu is het oorverdovend stil. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar… wees gerust: jouw bericht is niet in de Biesbosch kwijtgeraakt.
Soms heeft ons team een volle dag – met taartjes in de oven, groepslunches en knorrige koffiemachines.
We proberen binnen 2 werkdagen te reageren.

Dus: nog even geen paniek in de dam!
Niet meteen naar het Biesboschcentrum mailen of rennen, niet nog drie mailtjes sturen, gewoon nog heel even knagen aan je geduld.
Trekken en duwen werkt bij dammen, maar bij mensen net iets minder.

" Knars knars, klap klap!"

Je mag best even uit je stekker gaan hoor…

Je krijgt de factuur en ziet dat je moet afrekenen voor het aantal personen dat je hebt doorgegeven, 
ook al kwamen er op de dag zelf uiteindelijk vijf minder opdagen. Rot? Zeker.
Maar, dat kan altijd gebeuren natuurlijk.

Bij de online aanvraag (die je zelf hebt verzonden) én in onze bevestiging staat duidelijk:
Het definitieve aantal personen geef je uiterlijk vijf werkdagen voor aanvang door.
Na die deadline kunnen we geen aanpassingen meer verwerken.

Let op:
Is het doorgegeven aantal lager dan het minimale aantal?
Dan brengen we uiteraard wel het minimale aantal personen in rekening.

Maar waarom?
Omdat we werken met vaste “pakketprijzen”. 
Daarin zijn kosten zoals de zaalhuur van de besloten ruimte al verwerkt.
Of je nu met 4 of 10 personen komt vergaderen – we reserveren de ruimte exclusief voor jullie gezelschap.
Dat betekent ook dat we ‘m niet meer beschikbaar kunnen stellen voor andere gasten.

Voorbeeld: Een vergaderarrangement kost evenveel voor 4 personen als voor 10 personen. 
De ruimte is immers speciaal voor jullie afgeblokt, inclusief opbouw en voorbereiding.
Om het rendabel te houden moeten we bepaald starttarief hangen aan een arrangement.

Dus ja, je mag even mopperen tegen je partner, de hond of een boom in de Biesbosch.
Maar ons daar achteraf nog over lastigvallen? Da’s niet eerlijk – en ook niet nodig.

We zijn vanaf het begin duidelijk – juist om dit soort ‘verrassingen’ te voorkomen.

Wat zijn de openingstijden?

Openingstijden van Brasserie Biezz
Maandag t/m zondag van 10:00 tot 18:00 uur.

De keuken sluit op maandag t/m vrijdag om 17:00 uur
In het weekend geven we je nog wat extra knaagtijd tot 17:30 uur.

We zijn het hele jaar open, 7 dagen per week!
Behalve op 1e Kerstdag en Nieuwjaarsdag – dan nemen we even een dutje in ons beverhol.

Zijn honden ook welkom in Brasserie Biezz?

Natuurlijk zijn honden welkom bij Brasserie Biezz!

Hoe werkt het selfservice-concept in Brasserie Biezz?

Bij binnenkomst loop je door onze shop, waar je je bestelling afrekent bij de kassa.
Ons assortiment omvat diverse broodjes, warme gerechten, huisgemaakte taartjes en ijsjes.
Nadat je je keuze hebt gemaakt, nodigen we je uit om plaats te nemen in onze brasserie of op het ruime terras, waar je kunt genieten van een prachtig uitzicht op de omgeving.

Wat staat er zoal op de menukaart?

Bekijk online de menukaart: Eten & drinken – Brasserie Biezz

Kunnen we ook onze eigen hapjes en drankjes meenemen en deze nuttigen op het terras of in de brasserie?

Bij Brasserie Biezz is het niet toegestaan om zelf meegebrachte hapjes, drankjes en/of externe catering te nuttigen, zowel binnen in de brasserie als op ons terras.
We begrijpen dat picknicken in de Biesbosch ontzettend gezellig kan zijn, en daarvoor is er buiten Brasserie Biezz volop gelegenheid en ruimte om dit ook te doen.
Dus voel je vrij om te genieten van een heerlijke picknick in de natuur, maar bij ons binnen en op het terras blijven de Tupperware bakken en de heerlijke taart die tante Corry zelf heeft gebakken eventjes in de tas.

Waarom kan ik geen reservering plaatsen?

Bij Brasserie Biezz hanteren we een self-serviceconcept, wat betekent dat reserveren niet mogelijk is.
Het concept is vergelijkbaar met dat van locaties zoals La Place en HEMA.
We willen je geruststellen: er is vrijwel altijd plek.
Bespaar jezelf de tijd om ons te mailen met de vraag of we een uitzondering kunnen maken.
Binnen ons concept is dit simpelweg niet mogelijk.

Kan ik ook gratis gebruik maken van de exclusieve groepsruimte?

Oeiii, dat zou bevermooi zijn hè?
Gewoon binnenwandelen, tafels aan de kant schuiven en gratis aan de slag.
Maar helaas… onze groepsruimte is alleen te huur in combinatie met één van onze groepsarrangementen.

Dat betekent: lekkere lunch, gezellige borrel of compleet verzorgd dagje uit.
Dan mag je de ruimte helemaal voor jullie eigen clubje gebruiken.

Is het voor jullie handig als ik onze familiedag van A tot Z beschrijf in een aanvraag?

Ah, een familiedag organiseren? Wat bevergezellig!

Geen zorgen!  Je hoeft geen roman te schrijven over tante Truus haar ochtendroutine of de avonturen van hondje Saar (hoe schattig die ook zijn).
We houden het lekker simpel!
Om een knaaggoede offerte voor jullie te maken, hebben we alleen deze dingen van je nodig:

• Voor- en achternaam
• Adresgegevens
• Soort arrangement + datum & begin/eindtijd
• Aantal personen

Zodra je dat aanlevert, gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Offerte nog niet binnen na twee werkdagen?
Check dan even je spambox – soms belandt onze mail per ongeluk tussen de ongewenste berichten. Zonde!

Hoeveel zitplaatsen zijn er beschikbaar?

Bij Brasserie Biezz verwelkomen we u graag in onze fijne omgeving!
Neem plaats op ons ruime terras, waar maar liefst 150 zitplaatsen beschikbaar zijn om te genieten van het zonnetje en de levendige sfeer.

Liever binnen plaatsnemen? Geen probleem! In de brasserie bieden we 80 zitplaatsen aan.

Welke faciliteiten zijn er aanwezig op de locatie?

Faciliteiten aanwezig in Brasserie Biezz:
– Drinkbakken voor de trouwe viervoeters
– Kinderstoelen (2 stuks)
– Speelkeukentje, speelgoed en kinderboeken
– Mindervalide toilet | Biesboschcentrum
– Wifi

Is het betalen op rekening mogelijk?

Als u de rekening van uw bedrijfsuitje liever per e-mail ontvangt, laat het ons dan minstens 5 werkdagen van tevoren weten.
Zo kunnen we de factuurgegevens op tijd verwerken in ons kassasysteem.

U kunt de factuurgegevens vooraf sturen naar: info@biezz.nl.
Wij zorgen er dan voor dat u een kopie van de bon per e-mail ontvangt.
Let op: voor deze service brengen we administratiekosten van €14,50 in rekening.

Waarom kan ik geen telefoonnummer vinden op de website?

Gemak en helderheid staan bij ons voorop
Bij brasserie Biezz geloven we in duidelijke communicatie en houden we van afspraken die zwart op wit staan.
Daarom werken we zoveel mogelijk online en hebben we ervoor gekozen om geen apart telefoonnummer op de website te vermelden.
Dit past het beste bij het selfserviceconcept.

We hebben onze website zo ingericht dat de meeste vragen al direct beantwoord worden
en u gemakkelijk informatie kunt vinden over onze arrangementen en mogelijkheden.

Heeft u een groepsarrangement geboekt? 
Dan is telefonisch contact mogelijk. Het telefoonnummer is terug te vinden in de offerte.

Over prijzen en onderhandeling

Bij Biezz staan de prijzen online,
transparant, eerlijk en precies zoals we ze bedoelen.

Maar soms komt er een mailtje binnen à la:
“Ik zag een lunch staan voor €17,50 p.p., maar wij hebben maar €12,- per persoon… wat kunnen jullie voor ons doen?”

Nou… niks eigenlijk

We werken met vaste arrangementen.
Geen losse puzzelstukjes, geen speciale verzoekjes voor lagere prijzen.

Is er geen arrangement dat past binnen het budget?
Dan is het simpel: dan past het een keertje niet.
En dat is ook oké.

Waarom is er gekozen voor een selfservice-concept?

Dat is een bewuste keuze.
We zitten op een plek die net als een strandtent enorm kan schommelen qua drukte.
Sommige dagen stroomt het vol, andere dagen is het juist rustig.

Met selfservice kunnen we snel en efficiënt werken.
Op topdagen verwerken we bijna 60 bestellingen per uur.
Dat zou met bediening aan tafel simpelweg niet haalbaar zijn, tenzij we élke dag een team van 5 tot 10 mensen zouden inzetten.
En dat is niet realistisch, zeker niet in het laagseizoen.

We hebben dit concept gekozen omdat het past bij de locatie, bij de hoeveelheid gasten, en ook niet onbelangrijk; bij hoe wij willen werken.
We doen dit met plezier én met het idee dat we hier op een gezonde manier kunnen blijven ondernemen.
Vandaag én over vijf jaar.

Wat een raar concept! Ik zou het zelf echt helemaal anders doen!

Dat is natuurlijk geweldig! Een échte ondernemersgeest, Beppie Bever juicht dat alleen maar toe!
Er staan nog zóveel mooie plekken in de Drechtsteden te koop waar jij je ondernemershart sneller kunt laten kloppen.

Doe het! Maak je droom waar…
Bouw je eigen concept, bepaal je eigen regels, en ontwerp de juiste plek voor jouw ideeën.
Als wij het kunnen, kan jij het ook. Volg je hart en zet hem op!

Waarom is bij Biezz niet alles mogelijk, zoals bediening aan tafel of een arrangement op maat?

Tja, als tafelbediening, maatwerk en het beantwoorden van 30 e-mails per groepsaanvraag binnen ons concept zou passen,
dan hadden we daar natuurlijk volop mee gepronkt op de website.
Sterker nog: dan zouden we het promoten met toeters, bellen en vlaggen.

Maar dat doen we niet.
We hebben Biezz opgebouwd met onze eigen visie. 
Wat werkt voor onze plek, voor ons team en voor het merendeel van onze gasten?
Het antwoord is: een helder concept met vaste pakketten, selfservice en duidelijke afspraken.

Dat wil niet zeggen dat we geen fouten maken, iets niet goed inschatten of dat er nooit iets beter kan.
Maar het betekent wél dat we volledig achter ons concept staan.
Dus nee: We gaan het concept niet verbouwen voor individuele voorkeuren, hoe lief, creatief of dwingend die ook gebracht worden.

Liever een andere aanpak? Helemaal goed.
Maar dan ben je bij ons gewoon niet op de juiste plek – en dat is ook oké.

Adres & bereikbaarheid

Adres
Baanhoekweg 53
3313 LP Dordrecht

Auto
Neem op de A15 of de A16 afslag Dordrecht (N3). Op de N3 neemt u afslag Hollandse Biesbosch.
Onderaan de afslag bij de stoplichten rechtsaf de Baanhoekweg op.
Na 4 km begint de Hollandse Biesbosch. Volg de borden naar Biesboschcentrum Dordrecht.

Openbaar vervoer
Wilt u met het openbaar vervoer komen? Bekijk dan vooraf aan de reis de actuele informatie en reistijden op www.9292ov.nl.
Qbuzz lijn 4 rijdt het gehele jaar van bushalte Centraal Station Dordrecht door tot halverwege de Baanhoekweg – halte Grevelingenweg. Vanaf deze halte kan gebruik gemaakt worden van deelfietsen (zie hieronder bij ‘Deelfietsen’).

Waterbus
Vanaf de Merwekade in Dordrecht en vanaf het Middeldiep in Sliedrecht vaart elk uur een waterbus naar de Hollandse Biesbosch. Fietsen mogen gratis mee. Vanaf de steiger van halte Hollandse Biesbosch is het ongeveer 800 meter naar het Biesboschcentrum. Volg de wegwijzers voor de kortste wandelroute over een verhard pad. De waterbus is vanaf Dordrecht Centraal Station bereikbaar met Qbuzz lijn 10, uitstappen bij halte Merwedekade. Bekijk vooraf aan de reis de actuele informatie en vertrektijden op www.waterbus.nl

Fiets
Volg vanuit het centrum van Dordrecht of Sliedrecht of vanaf de Moerdijkbrug de rood- witte fietsborden van de ANWB richting Hollandse Biesbosch. Of neem vanaf Dordrecht of Sliedrecht de waterbus. U kunt ook de bordjes van de fietsknooppuntenroute volgen naar het Biesboschcentrum (knooppunt 89). Bij Biesboschcentrum Dordrecht is plaats voor 150 fietsen.

Deelfietsen
Op verschillende punten in Dordrecht, waaronder het Biesboschcentrum, is het mogelijk om gebruik te maken van deelfietsen. De deelfietsen zijn voor iedereen toegankelijk en te gebruiken met de ‘Donkey Republic’ app. De fietsen zijn te gebruiken op basis van beschikbaarheid. Klik hier voor meer informatie.