Borrelen bij Biezz

Na een productieve vergadering of een geslaagde teamdag is het natuurlijk gezellig om samen na te borrelen.
Bij Biezz bieden we een fijne setting om de dag af te sluiten.
Of u nu een informele netwerkbijeenkomst, een teamuitje of een afsluitende borrel na een drukke dag wilt organiseren,
wij zorgen ervoor dat het arrangement bij binnenkomst voor jullie klaarstaat.

Arrangement boeken?

Stuur ons een e-mail met de onderstaande gegevens
en u ontvangt binnen twee werkdagen de offerte in uw mailbox.
(Check ook even de spambox)

We begrijpen maar al te goed dat uw tijd kostbaar is
en willen de communicatie daarom zo compact mogelijk houden.
We werken enkel met de vaste arrangementen en communiceren op de website zo transparant mogelijk,
zodat heen en weer mailen beperkt wordt.

Zodra onderstaande punten inzichtelijk zijn
gaan voor u aan de slag.

  • Bedrijfsnaam:
  • Adresgegevens:
  • Soort arrangement:
  • Datum:
  • Starttijd:
  • Eindtijd: 
  • Aantal personen:

Email: info@biezz.nl

Borrel arrangement | Self-service buffetvorm
t/m 30 personen

  • Koffie, thee en kleine zoetigheden
  • Onbeperkt gebruik van het drankpakket
  • 6x Crudité & nootjes op tafel
  • 150 Warme hapjes (geserveerd op tafel, in 2 rondes)
    Prijs incl.btw Prijs excl.btw
    Borrel arrangement | 2 uur € 650,- € 577,80
    Borrel arrangement |1,5 uur € 545,- € 484,45
    Borrel arrangement |1 uur € 440,- € 391,10
    Prijs per extra persoon
    Vanaf 30 personen
    € 6,50 € 5,80

Inhoud van het drankpakket:

Inclusief bijpassend glaswerk, koelers en ijsblokjes.

  • Bieren: Flesjes Jupiler en Jupiler 0,0%
  • Frisdranken: Ice Tea Green, Pepsi, Pepsi Max en Sisi
  • Vruchtensappen: Appelsap en Jus d ‘Orange
  • Waters: Sourcy Rood en tapwater
  • Wijnen: Rode wijn en witte wijn

Kleine zoetigheden:
Mini brownie, donut, macaron en muffin

Warme hapjes zoals:
Bitterballen, kaasstengels, kipnuggets en samosa’s

Uitbreidingen

Onderstaande prijzen zijn incl. btw

  • Cutie Pie i.p.v. kleine zoetigheden: €4,- p.p.
  • Borrelplank: Diverse vleeswaren zoals parmaham, fuet en salami, oude brokkelkaas, olijven en brood met smeersels €4,50 p.p.
  • Zaalhuur buiten de openingstijden: + €60,- per uur | Openingstijden 09:00 uur tot 17:00 uur

Goed om te weten:

  • Korter gebruik van een arrangement: Geeft geen aangepast tarief.
    Onze tarieven zijn vastgesteld voor de genoemde arrangementsduur, ongeacht de daadwerkelijke gebruiksduur binnen het geboekte tijdsblok. Dit zorgt ervoor dat u verzekerd bent van een gereserveerde ruimte.

Goed om te weten

Allergenen: We kunnen beperkt rekening houden met allergenenverzoeken en/of dieetwensen
vanwege de beperkte ruimte in de keuken en het risico op kruisbesmetting.

Annuleringsvoorwaarden: Bij Brasserie Biezz begrijpen we dat plannen kunnen veranderen.
Echter, omdat we vaak al ruim van tevoren reserveringen aannemen en andere potentiële opdrachtgevers afwijzen
voor de desbetreffende datum, hanteren we annuleringskosten.

Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing.
De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.

Catering van buitenaf: Het is niet toegestaan om zelf meegebrachte hapjes,
drankjes en/of externe catering te nuttigen, zowel binnen in de brasserie als op het terras.

Orderbevestiging: U ontvangt één orderbevestiging/offerte met alle arrangementdetails.
Gewenste aanpassingen geeft u uiterlijk vijf werkdagen voor aanvang per e-mail door.

Producten uit de shop: Producten uit de shop zijn niet inbegrepen in het arrangement maar kunnen wel worden afgenomen.
Deze items kunnen op rekening worden geplaatst en worden toegevoegd aan de eindfactuur.

Selfservice: Ons team zet voor aanvang het buffet klaar. Arrangementen zijn standaard zonder bedienend personeel,
maar dit is indien gewenst uit te breiden afhankelijk van beschikbaarheid.

Transparantie: Dankzij onze transparante prijzen en vaste arrangementinhoud is uitgebreid overleg overbodig en tevens ook niet meegerekend in de arrangementsprijs. We streven ernaar om zoveel mogelijk informatie te verzamelen in de orderbevestiging en op onze website.
Zo maken we het voor u ook allemaal wat makkelijker!