Borrelen bij Biezz

Na een productieve vergadering of een geslaagde teamdag is het natuurlijk nog even gezellig om samen te ontspannen en na te praten.
Bij Biezz bieden we een fijne setting om de dag af te sluiten.
Of u nu een informele netwerkbijeenkomst, een teamuitje of een afsluitende borrel na een drukke dag wilt organiseren,
wij zorgen ervoor dat het arrangement bij binnenkomst voor jullie klaarstaat.

Arrangement boeken?

Stuur ons een e-mail met de onderstaande gegevens.
U ontvangt binnen twee werkdagen de opdrachtbevestiging in uw mailbox.
(Niets ontvangen? Controleer dan alstublieft uw spambox.)

  • Bedrijfsnaam:
  • Voor- en achternaam contactpersoon:
  • Adresgegevens:
  • Soort arrangement, datum, start- en eindtijd:
  • Aantal personen:

Email: info@biezz.nl

Borrel arrangement | Self-service buffetvorm

Onderstaande prijzen zijn incl. btw

  • Koffie, thee en kleine zoetigheden
  • Onbeperkt gebruik van het drankpakket
  • 6x Crudité & nootjes op tafel
  • 150 Warme hapjes (geserveerd op tafel, in 2 rondes)

€650,- | Duur: 2 uur | t/m 30 personen

Inhoud van het drankpakket:

Inclusief bijpassend glaswerk, koelers en ijsblokjes.

  • Bieren: Flesjes Jupiler en Jupiler 0,0%
  • Frisdranken: Ice Tea Green, Pepsi, Pepsi Max en Sisi
  • Vruchtensappen: Appelsap en Jus d ‘Orange
  • Waters: Sourcy Rood en tapwater
  • Wijnen: Rode wijn en witte wijn

Kleine zoetigheden:
Mini brownie, donut, macaron en muffin

Warme hapjes zoals:
Bitterballen, kaasstengels, kipnuggets en samosa’s

Uitbreidingen

Onderstaande prijzen zijn incl. btw

  • Prijs per extra persoon | Vanaf 30 personen: + €6,50 p.p.
  • Cutie Pie i.p.v. kleine zoetigheden: +€4,- p.p.
  • Duur van het arrangement verlengen per 30 minuten: + €4,50 p.p.
  • Zaalhuur buiten de openingstijden: + €60,- per uur

Goed om te weten:

  • Korter gebruik van een arrangement: Geeft geen aangepast tarief.
    Onze tarieven zijn vastgesteld voor de genoemde arrangementsduur, ongeacht de daadwerkelijke gebruiksduur binnen het geboekte tijdsblok.
    Dit zorgt ervoor dat u verzekerd bent van een gereserveerde ruimte.

Belangrijk om vooraf te weten:

  • Allergenen: We kunnen beperkt rekening houden met allergenenverzoeken en/of dieetwensen vanwege de beperkte ruimte in de keuken en het risico op kruisbesmetting.
  • Annuleringsvoorwaarden: Bij Brasserie Biezz begrijpen we dat plannen kunnen veranderen. Echter, omdat we vaak al ruim van tevoren reserveringen aannemen en andere potentiële opdrachtgevers afwijzen voor de desbetreffende datum, hanteren we annuleringskosten. Ook de administratieve afhandeling rondom een annulering brengt kosten met zich mee. Deze kosten zijn inzichtelijk gemaakt in deze opdrachtbevestiging.
  • Catering van buitenaf: Bij Brasserie Biezz is het niet toegestaan om zelf meegebrachte hapjes, drankjes en/of externe catering te nuttigen, zowel binnen in de brasserie als op het terras.
  • Onderdeel van een draaiende zaak: U en uw gasten zijn tijdens de boeking onderdeel van een draaiende zaak. Brasserie Biezz heeft een bepaald concept qua inrichting en muziek, waarvan niet wordt afgeweken. Bij boekingen die buiten de openingstijden vallen, zijn eventuele aanpassingen bespreekbaar.
  • Orderbevestiging: U ontvangt één orderbevestiging met alle arrangementdetails. Gewenste aanpassingen geeft u uiterlijk drie werkdagen voor aanvang per e-mail door. Deze worden in uw online orderbevestiging verwerkt.
  • Producten uit de shop: Producten uit de shop zijn niet inbegrepen in het arrangement maar kunnen wel worden afgenomen. Deze items kunnen op rekening worden geplaatst en worden toegevoegd aan de eindfactuur.
  • Selfservice: Ons team zet voor aanvang het buffet klaar. Arrangementen zijn standaard zonder bedienend personeel, maar dit is indien gewenst uit te breiden afhankelijk van beschikbaarheid.
  • Transparantie: Dankzij onze transparante prijzen en vaste arrangementinhoud is uitgebreid vooroverleg overbodig en tevens ook niet meegerekend in de arrangementsprijs. We streven ernaar om zoveel mogelijk informatie te verzamelen in de orderbevestiging en op onze website. We zijn niet zo’n liefhebber van onnodige rompslomp in de tussenliggende tijd, dus laten we de mailbox liever niet uit zijn voegen barsten. Daarom proberen we zoveel mogelijk informatie te verzamelen in de orderbevestiging en op onze website, zodat de meeste vragen al beantwoord worden. Zo maken we het voor u ook allemaal wat makkelijker! Laten we het overbodige mailverkeer lekker omzetten in een fijne wandeling in de natuur.