Veel gestelde vragen

Waarschijnlijk is het antwoord op jouw vraag op deze pagina terug te vinden.
Zo niet, loop dan even bij ons binnen of stuur een mailtje naar: info@biezz.nl

Wij helpen je graag verder!

Hoe snel krijg ik reactie op mijn mail?

Na het succesvol verzenden van uw bericht,
ontvangt u automatisch een ontvangstbevestiging van ons.
(Check voor de zekerheid ook even de spam-box) 

Om u sneller van dienst te kunnen zijn, hebben we de antwoorden op de meest gestelde vragen ook opgenomen in de automatische ontvangstbevestiging . Mocht het antwoord op uw vraag niet in deze mail staan, dan zullen we zo spoedig mogelijk reageren op uw bericht.

 

Wat zijn de openingstijden?

Brasserie Biezz is 7 dagen per week van 09:00 tot 17:00 uur geopend.
Wij zijn enkel gesloten op 1e kerstdag en nieuwjaarsdag.

Zijn honden ook welkom in Brasserie Biezz?

Natuurlijk zijn honden welkom bij Brasserie Biezz!
We heten jou en je trouwe viervoeter(s) graag welkom om samen te genieten van een ontspannen pauze op ons terras
of in de gezellige brasserie.

Hoe werkt het selfservice-concept in Brasserie Biezz?

Bij binnenkomst loop je door onze shop, waar je je bestelling afrekent bij de kassa.
Ons assortiment omvat diverse broodjes, warme gerechten, huisgemaakte taartjes en de overheerlijke cookies van Coffeelicious.
Nadat je je keuze hebt gemaakt, nodigen we je uit om plaats te nemen in onze brasserie of op het ruime terras, waar je kunt genieten van een prachtig uitzicht op de omgeving.

Kunnen we ook onze eigen hapjes en drankjes meenemen en deze nuttigen op het terras of in de brasserie?
Bij Brasserie Biezz is het niet toegestaan om zelf meegebrachte hapjes, drankjes en/of externe catering te nuttigen, zowel binnen in de brasserie als op ons terras. Dat lijkt misschien wat vreemd, maar we zijn nou eenmaal geen liefdadigheidsinstelling. We werken hier zeven dagen per week en vinden het natuurlijk fijn als daar een passende beloning tegenover staat.

Onze vaste lasten en personeelskosten lopen gewoon door, ook als iemand zijn zelf meegebrachte lunch zit op te peuzelen en daardoor een plekje bezet houdt.
Tja, voor niets gaat de zon op, toch?

We begrijpen dat picknicken in de Biesbosch ontzettend gezellig kan zijn, en daarvoor is er buiten Brasserie Biezz volop gelegenheid en ruimte om dit ook te doen. Dus voel je vrij om te genieten van een heerlijke picknick in de natuur, maar bij ons binnen en op het terras blijven de Tupperware bakken en de heerlijke taart die tante Corry zelf heeft gebakken eventjes in de tas.

Waarom kan ik geen reservering plaatsen?

Bij Brasserie Biezz hanteren we een selfservice concept,
wat betekent dat het niet mogelijk is om een reservering te plaatsen, het concept is vergelijkbaar met populaire locaties zoals La Place en HEMA. Met meer dan 150 zitplaatsen op ons terras en nog eens 80 zitplaatsen binnen, is er vrijwel altijd voldoende ruimte beschikbaar.

We willen je geruststellen: er is bijna altijd plek. Dus ontspannen maar!
En ja, soms is ‘nee’ ook een antwoord. Maar bespaar jezelf alsjeblieft de tijd en de moeite om ons te blijven mailen of er toch niet een keer een uitzondering kan worden gemaakt. We ontvangen dagelijks deze verzoeken, maar binnen ons concept is het simpelweg gewoon niet mogelijk.

Daarbij is het belangrijk om te vermelden dat onze personeelsbezetting, manier van werken en het concept hier niet op ingericht is.
We doen dit niet om te pesten, maar om Brasserie Biezz te laten zijn wat het moet zijn.

Het sturen van meerdere mailtjes hierover gaat ons concept en werkwijze niet veranderen.
We hopen op je begrip en kijken ernaar uit je binnenkort te verwelkomen bij Biezz!

Kan ik echt geen reservering plaatsen, ook niet op een van de onderstaande manieren?

Onderstaande manier zijn natuurlijk super creatief bedacht.
Maar gaan er niet voor zorgen dat er toch een reservering geplaatst gaat worden.
Nogmaals: Daarbij is het belangrijk om te vermelden dat onze personeelsbezetting, manier van werken en het concept hier niet op ingericht is. We doen dit niet om te pesten, maar om Brasserie Biezz te laten zijn wat het moet zijn.

Vriendenkring mobiliseren:
Vraag een groep vrienden om allemaal afzonderlijk te mailen en te vragen of ze een tafel kunnen reserveren voor dezelfde tijd. Wie weet wordt de volharding gewaardeerd of valt iemand door de mazen van het net.

Speciaal evenement:
Pretendeer dat je een bijzonder evenement viert, zoals een jubileum of een speciale verjaardag, en benadruk hoe belangrijk het is om een tafel te hebben en dat als reserveren niet mogelijk is, Brasserie Biezz eigenlijk de dag heeft verpest.

Vooraf afrekenen:
Stel voor om vooraf te betalen voor je maaltijd of drankje als garantie voor een tafel.
Dit kan worden gepresenteerd als een manier om het restaurant te helpen met een gegarandeerde inkomstenstroom en tegelijkertijd je eigen zekerheid van een plek te waarborgen. Vermeld dat je begrijpt dat dit niet gebruikelijk is, maar dat je bereid bent om dit te doen omdat je erg graag wilt komen.

Een zielig verhaal:
Deel een emotioneel verhaal waarin je uitlegt waarom het zo belangrijk is om een tafel te reserveren.
Voeg persoonlijke details toe om de situatie oprecht en aangrijpend te maken.

Indruk van een grote groep en vooral een hele belangrijke groep:
Laat weten dat je van plan bent om met een zeer grote groep te komen, bijvoorbeeld een bedrijfsevenement of een familiebijeenkomst. Vermeld dat al deze mensen toekomstige vaste gasten zullen worden (terwijl deze mensen 150 km verderop wonen) en dat het om zeer belangrijke personen gaat. Geef aan dat je begrijpt dat reserveringen normaal niet mogelijk zijn, maar dat dit een unieke situatie is en dat je hoopt dat Brasserie Biezz hier een uitzondering voor kan maken.
Stiekem had je zelf al bedacht om het aantal gasten uiteindelijk te halveren, maar dat hoef je vooraf natuurlijk niet te vermelden 😉

Verwijzen naar een belofte van een teamlid:
Zeg dat je in gesprek bent geweest met een medewerker van Brasserie Biezz (buiten het kantoor) die je heeft beloofd dat een reservering mogelijk zou zijn. Noem geen naam en/of omschrijving van de persoon en eigenlijk kun je je ook niet meer zo herinneren wanneer je onze collega gesproken hebt. Geef aan dat je erop vertrouwt dat deze belofte wordt nagekomen, vooral gezien de persoonlijke interactie met het teamlid.

Een lunchbuffet is boekbaar vanaf 18 personen, mag ik ook voor een kleinere groep boeken?

Natuurlijk, je kunt ook met een kleinere groep een arrangement boeken, maar houd er rekening mee dat 18 personen de minimale afname is. Dus zelfs als je groep kleiner is dan 18 personen, wordt de prijs gebaseerd op het tarief voor 18 personen.

Een arrangement boeken?
Mail onderstaande gegevens en ontvang binnen twee werkdagen
de opdrachtbevestiging in de mailbox.
(Niets ontvangen? Check voor de zekerheid ook de spambox)

  • Voor- en achternaam
  • Adresgegevens
  • Soort arrangement + datum & start- en eindtijd
  • Aantal personen
    (definitieve aantallen zijn aanpasbaar tot 3 werkdagen voor aanvang)

Email : info@biezz.nl

Is het voor jullie handig als ik onze familiedag van A tot Z beschrijf in een aanvraag?

“Aha, jullie zijn van plan om een familiedag te organiseren, gezellig!”
Geen zorgen, bij ons hoef je geen heel storyboard in de mail te schetsen of een uitgebreid verslag te sturen over de ochtendroutine van de familie, inclusief de gekke en ondeugende fratsen van hondje Saar.

Wat wij graag willen weten:

• Voor- en achternaam
• Adresgegevens
• Soort arrangement + datum & start- en eindtijd
• Aantal personen
(definitieve aantallen zijn aanpasbaar tot 3 werkdagen voor aanvang)

Laat ons gewoon weten wanneer jullie langskomen, wij zorgen ervoor
dat het arrangement op het gewenste tijdstip voor jullie klaarstaat.

Is het ook mogelijk om een bedrijfsevenement te organiseren?

Naast de vaste arrangementen is het zeker mogelijk om een bedrijfsevenement te organiseren.
Brasserie Biezz is een locatie van Fles&Mes catering met meer dan 20 jaar ervaring in de evenementenbranche
zijn wij de juiste partner. Wij denken graag met u mee en creĂŤren een programma op maat.

Hoeveel zitplaatsen zijn er beschikbaar?

Bij Brasserie Biezz verwelkomen we u graag in onze fijne omgeving!
Neem plaats op ons ruime terras, waar maar liefst 150 zitplaatsen beschikbaar zijn
om te genieten van het zonnetje en de levendige sfeer.

Liever binnen plaatsnemen? Geen probleem!
In de brasserie bieden we 80 zitplaatsen aan.

Welke faciliteiten zijn er aanwezig op de locatie?

Faciliteiten aanwezig in Brasserie Biezz:
– Drinkbakken voor de trouwe viervoeters
– Kinderstoelen (2 stuks)
– Speelkeukentje, speelgoed en kinderboeken
– Mindervalide toilet | Biesboschcentrum
– Wifi

 

Is het betalen op rekening mogelijk?

Als u tijdens uw bedrijfsuitje de rekening liever per e-mail ontvangt,
laat het ons dan minstens 3 werkdagen voor aanvang weten, zodat we de factuurgegevens kunnen verwerken in ons kassasysteem.

Stuur de factuurgegevens vooraf naar: info@biezz.nl.
We sturen u dan per e-mail een kopie van de bon.
Houd er rekening mee dat hiervoor administratiekosten van 14,50 euro in rekening worden gebracht.

Waarom kan ik geen telefoonnummer vinden op de website?

Geen telefoonlijn, geen wachtmuziek, geen keuzemenu – alleen pure, digitale interactie.
En we houden ervan als afspraken zwart op wit staan, zodat zelfs een verdwaalde bever het zou kunnen begrijpen.

Omdat we ons richten op het selfserviceconcept en het verkopen van arrangementen, hebben we besloten om geen apart telefoonnummer te hanteren. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat alles helder en duidelijk is voor beide partijen, zonder ruimte voor misverstanden. Bovendien streven we ernaar om zoveel mogelijk informatie te verzamelen op onze website, zodat de meeste vragen al beantwoord worden. Hierdoor zou telefonisch contact ook niet nodig moeten zijn.

Adres & bereikbaarheid

Adres
Baanhoekweg 53
3313 LP Dordrecht

Auto
Neem op de A15 of de A16 afslag Dordrecht (N3). Op de N3 neemt u afslag Hollandse Biesbosch.
Onderaan de afslag bij de stoplichten rechtsaf de Baanhoekweg op.
Na 4 km begint de Hollandse Biesbosch. Volg de borden naar Biesboschcentrum Dordrecht.

Openbaar vervoer
Wilt u met het openbaar vervoer komen? Bekijk dan vooraf aan de reis de actuele informatie en reistijden op www.9292ov.nl.
Qbuzz lijn 4 rijdt het gehele jaar van bushalte Centraal Station Dordrecht door tot halverwege de Baanhoekweg – halte Grevelingenweg. Vanaf deze halte kan gebruik gemaakt worden van deelfietsen (zie hieronder bij ‘Deelfietsen’).

Waterbus
Vanaf de Merwekade in Dordrecht en vanaf het Middeldiep in Sliedrecht vaart elk uur een waterbus naar de Hollandse Biesbosch. Fietsen mogen gratis mee. Vanaf de steiger van halte Hollandse Biesbosch is het ongeveer 800 meter naar het Biesboschcentrum. Volg de wegwijzers voor de kortste wandelroute over een verhard pad. De waterbus is vanaf Dordrecht Centraal Station bereikbaar met Qbuzz lijn 10, uitstappen bij halte Merwedekade. Bekijk vooraf aan de reis de actuele informatie en vertrektijden op www.waterbus.nl

Fiets
Volg vanuit het centrum van Dordrecht of Sliedrecht of vanaf de Moerdijkbrug de rood- witte fietsborden van de ANWB richting Hollandse Biesbosch. Of neem vanaf Dordrecht of Sliedrecht de waterbus. U kunt ook de bordjes van de fietsknooppuntenroute volgen naar het Biesboschcentrum (knooppunt 89). Bij Biesboschcentrum Dordrecht is plaats voor 150 fietsen.

Deelfietsen
Op verschillende punten in Dordrecht, waaronder het Biesboschcentrum, is het mogelijk om gebruik te maken van deelfietsen. De deelfietsen zijn voor iedereen toegankelijk en te gebruiken met de ‘Donkey Republic’ app. De fietsen zijn te gebruiken op basis van beschikbaarheid. Klik hier voor meer informatie.