Veel gestelde vragen

Meer informatie nodig?

Van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 uur en 17:00 uur zijn wij per mail bereikbaar.

Hoe snel krijg ik reactie op mijn mail?

Na het succesvol verzenden van uw bericht,
ontvangt u automatisch een ontvangstbevestiging van ons.
(Check voor de zekerheid ook even de spam-box) 

Mocht het antwoord op uw vraag niet op deze pagina terug te lezen zijn
dan zullen we zo spoedig mogelijk reageren op uw bericht.

Wat zijn de openingstijden?

Brasserie Biezz is 7 dagen per week van 10:00 tot 17:00 uur geopend.
Wij zijn enkel gesloten op 1e kerstdag en nieuwjaarsdag.

Zijn honden ook welkom in Brasserie Biezz?

Natuurlijk zijn honden welkom bij Brasserie Biezz!

Hoe werkt het selfservice-concept in Brasserie Biezz?

Bij binnenkomst loop je door onze shop, waar je je bestelling afrekent bij de kassa.
Ons assortiment omvat diverse broodjes, warme gerechten, huisgemaakte taartjes en ijsjes.
Nadat je je keuze hebt gemaakt, nodigen we je uit om plaats te nemen in onze brasserie of op het ruime terras, waar je kunt genieten van een prachtig uitzicht op de omgeving.

Kunnen we ook onze eigen hapjes en drankjes meenemen en deze nuttigen op het terras of in de brasserie?
Bij Brasserie Biezz is het niet toegestaan om zelf meegebrachte hapjes, drankjes en/of externe catering te nuttigen, zowel binnen in de brasserie als op ons terras.
We begrijpen dat picknicken in de Biesbosch ontzettend gezellig kan zijn, en daarvoor is er buiten Brasserie Biezz volop gelegenheid en ruimte om dit ook te doen.
Dus voel je vrij om te genieten van een heerlijke picknick in de natuur, maar bij ons binnen en op het terras blijven de Tupperware bakken en de heerlijke taart die tante Corry zelf heeft gebakken eventjes in de tas.
Waarom kan ik geen reservering plaatsen?

Bij Brasserie Biezz hanteren we een self-serviceconcept, wat betekent dat reserveren niet mogelijk is.
Het concept is vergelijkbaar met dat van locaties zoals La Place en HEMA.

We willen je geruststellen: er is vrijwel altijd plek.
Bespaar jezelf de tijd om ons te mailen met de vraag of we een uitzondering kunnen maken.
Binnen ons concept is dit simpelweg niet mogelijk.

Kan ik ook gratis gebruik maken van de exclusieve groepsruimte?

Ik geef al jaren online advies, en met veel succes! Inmiddels heb ik meer dan 100 online workshops verkocht. Maar nu wil ik een stap verder gaan. Voor mijn meest bijzondere cursisten ga ik een speciale dag organiseren, vol verdieping, waarin we echt de tijd nemen om de kracht van zelfliefde en persoonlijke groei te ervaren.

Ik had al eerder contact met Brasserie Biezz over het gratis gebruik van de groepsruimte. Ze hebben me uitgelegd dat de ruimte alleen te huur is. Maar hé, dat houdt me natuurlijk niet tegen. Waarom zou ik, met mijn status en charisma, betalen om ergens te zitten? Ik ben toch niemand tot last?
Ze zouden blij moeten zijn dat ik er überhaupt wil zitten!

Vol zelfvertrouwen wandel ik richting Brasserie Biezz, met mijn thermoskan vol inspiratie (en koffie) en mijn flipover onder de arm – klaar voor een spontane presentatie.
Vandaag ga ik mijn cursisten laten zien hoe je écht jezelf kunt omarmen. Een beetje zoals ik dat elke dag doe.

De deur van de groepsruimte is gesloten, maar dat zie ik slechts als een klein obstakel. Denken in oplossingen, niet in problemen! Ik installeer mezelf, klap mijn laptop open, stop de stekker in het stopcontact en plaats mijn thermoskan als een trofee op tafel. Niks kan mij gebeuren. Ik weet wat ik doe, toch? Ik begin alvast met het verschuiven van de tafels, want het voelt niet goed.
Ik heb meer ruimte nodig zodat de energie lekker kan stromen. Maar dan verschijnt er een medewerker.

De glimlach op mijn gezicht blijft breed, maar vanbinnen hoop ik dat hij niet helemaal op de hoogte is van het beleid. “Hallo! Ik kom voor de groepsruimte, zoals afgesproken.” De medewerker glimlacht beleefd, maar ik weet al wat hij gaat zeggen: “De ruimte is echt alleen te huur.”

Wat?! Hoe kan dat nou? Dit moet een misverstand zijn.
Ik, die zoveel inspiratie breng, krijg een ‘nee’ te horen? Dat voelt… brutaal. Ongastvrij, zelfs.

Terwijl mijn cursisten langzaam binnenkomen, voel ik me voor gek gezet, hier midden in mijn eigen seminar. Ik heb hier echt een afspraak over gemaakt hoor, met je collega! Ben je niet op de hoogte?
“Zal ik anders even onze planning openen?” De medewerker blijft kalm, maar ik raak geïrriteerd.
“Nee, dat hoeft niet,” roep ik, terwijl ik mijn spullen haastig in mijn tas prop.

Het is haast onvoorstelbaar. Ik, de expert in zelfliefde en innerlijke kracht, word hier behandeld alsof ik een gewone gast ben. Zelfs met al mijn zelfvertrouwen en aura van wijsheid is de boodschap duidelijk:
de groepsruimte is alleen te huur. En dat verandert niet, hoeveel inspiratie ik ook meebreng.

Een lunchbuffet is boekbaar vanaf 18 personen, mag ik ook voor een kleinere groep boeken?

Natuurlijk, je kunt ook met een kleinere groep een groepsarrangement boeken, maar houd er rekening mee dat 18 personen de minimale afname is.

Een arrangement boeken?
Mail onderstaande gegevens en ontvang binnen twee werkdagen
de opdrachtbevestiging in de mailbox.
(Niets ontvangen? Check voor de zekerheid ook de spambox)

  • Voor- en achternaam
  • Adresgegevens
  • Soort arrangement + datum & start- en eindtijd
  • Aantal personen

Email : info@biezz.nl

Is het voor jullie handig als ik onze familiedag van A tot Z beschrijf in een aanvraag?

“Ah, een familiedag organiseren? Wat gezellig!”
Geen zorgen, bij ons hoef je geen hele roman te schrijven over de ochtendroutine van de familie of de avonturen van hondje Saar,
hoe schattig die ook mogen zijn. We houden het graag simpel!
Zodra wij onderstaande punten inzichtelijk hebben, gaan wij z.s.m. voor je aan de slag.

Wat wij  graag willen weten voordat we een offerte kunnen aanmaken:
• Voor- en achternaam
• Adresgegevens
• Soort arrangement + datum & start- en eindtijd
• Aantal personen

Binnen twee werkdagen geen offerte ontvangen?
Check voor de zekerheid nog even de spambox, soms komen de mails vanuit ons boekingssysteem in de ongewenste mails terecht.

Hoeveel zitplaatsen zijn er beschikbaar?

Bij Brasserie Biezz verwelkomen we u graag in onze fijne omgeving!
Neem plaats op ons ruime terras, waar maar liefst 150 zitplaatsen beschikbaar zijn
om te genieten van het zonnetje en de levendige sfeer.

Liever binnen plaatsnemen? Geen probleem!
In de brasserie bieden we 80 zitplaatsen aan.

Welke faciliteiten zijn er aanwezig op de locatie?

Faciliteiten aanwezig in Brasserie Biezz:
– Drinkbakken voor de trouwe viervoeters
– Kinderstoelen (2 stuks)
– Speelkeukentje, speelgoed en kinderboeken
– Mindervalide toilet | Biesboschcentrum
– Wifi

 

Is het betalen op rekening mogelijk?

Als u de rekening van uw bedrijfsuitje liever per e-mail ontvangt, laat het ons dan minstens 5 werkdagen van tevoren weten.
Zo kunnen we de factuurgegevens op tijd verwerken in ons kassasysteem.

U kunt de factuurgegevens vooraf sturen naar: info@biezz.nl.
Wij zorgen er dan voor dat u een kopie van de bon per e-mail ontvangt.
Let op: voor deze service brengen we administratiekosten van €14,50 in rekening.

Waarom kan ik geen telefoonnummer vinden op de website?

Gemak en helderheid staan bij ons voorop
Bij brasserie Biezz geloven we in duidelijke communicatie en houden we van afspraken die zwart op wit staan.
Daarom werken we zoveel mogelijk digitaal en hebben we ervoor gekozen om geen apart telefoonnummer te hanteren.
Dit past het beste bij het selfserviceconcept.

We hebben onze website zo ingericht dat de meeste vragen al direct beantwoord worden
en u gemakkelijk informatie kunt vinden over onze arrangementen en mogelijkheden.
Mocht u na het bekijken van de website toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via e-mail.

Heeft u een groepsarrangement geboekt? 
Dan is telefonisch contact mogelijk.
U kunt ons een e-mail sturen om een belafspraak in te plannen,
dan nemen we de boeking en/of eventuele vragen en opmerkingen meteen even samen door.

Adres & bereikbaarheid

Adres
Baanhoekweg 53
3313 LP Dordrecht

Auto
Neem op de A15 of de A16 afslag Dordrecht (N3). Op de N3 neemt u afslag Hollandse Biesbosch.
Onderaan de afslag bij de stoplichten rechtsaf de Baanhoekweg op.
Na 4 km begint de Hollandse Biesbosch. Volg de borden naar Biesboschcentrum Dordrecht.

Openbaar vervoer
Wilt u met het openbaar vervoer komen? Bekijk dan vooraf aan de reis de actuele informatie en reistijden op www.9292ov.nl.
Qbuzz lijn 4 rijdt het gehele jaar van bushalte Centraal Station Dordrecht door tot halverwege de Baanhoekweg – halte Grevelingenweg. Vanaf deze halte kan gebruik gemaakt worden van deelfietsen (zie hieronder bij ‘Deelfietsen’).

Waterbus
Vanaf de Merwekade in Dordrecht en vanaf het Middeldiep in Sliedrecht vaart elk uur een waterbus naar de Hollandse Biesbosch. Fietsen mogen gratis mee. Vanaf de steiger van halte Hollandse Biesbosch is het ongeveer 800 meter naar het Biesboschcentrum. Volg de wegwijzers voor de kortste wandelroute over een verhard pad. De waterbus is vanaf Dordrecht Centraal Station bereikbaar met Qbuzz lijn 10, uitstappen bij halte Merwedekade. Bekijk vooraf aan de reis de actuele informatie en vertrektijden op www.waterbus.nl

Fiets
Volg vanuit het centrum van Dordrecht of Sliedrecht of vanaf de Moerdijkbrug de rood- witte fietsborden van de ANWB richting Hollandse Biesbosch. Of neem vanaf Dordrecht of Sliedrecht de waterbus. U kunt ook de bordjes van de fietsknooppuntenroute volgen naar het Biesboschcentrum (knooppunt 89). Bij Biesboschcentrum Dordrecht is plaats voor 150 fietsen.

Deelfietsen
Op verschillende punten in Dordrecht, waaronder het Biesboschcentrum, is het mogelijk om gebruik te maken van deelfietsen. De deelfietsen zijn voor iedereen toegankelijk en te gebruiken met de ‘Donkey Republic’ app. De fietsen zijn te gebruiken op basis van beschikbaarheid. Klik hier voor meer informatie.